Art director en grafische vormgeving

 
Hilde Leusink is oprichter en eigenaar van 100%HILDE en werkt samen met The Marketing Masters.
 
Hilde heeft ruim 28 jaar ervaring als grafisch vormgeefster en Art director. Zij heeft de kunstacademie in gedaan in Arnhem en Enschede, na deze opleiding te hebben doorlopen, heeft Hilde haar ervaring aangevuld met praktijkervaring in het buitenland.
 
Bij CI programm in Zürich Zwitserland (een Corporate Identity bureau) heeft Hilde 2 jaar als Corporate Identity- Branding designer gewerkt op grote accounts als: Tissot Horloges, Ascom Telecom, SKA Bank, Central Schweiz en Minatol. Daarnaast heeft zij ook gewerkt aan bedrijfsidentiteiten: corporate identity guides, concepten, POS materiaal, verpakkingen, horloge ontwerp, displays en magazines.

Art director en grafische vormgeving

 
Hilde Leusink is oprichter en eigenaar van 100%HILDE en werkt samen met The Marketing Masters.
 
Hilde heeft ruim 28 jaar ervaring als grafisch vormgeefster en Art director. Zij heeft de kunstacademie in gedaan in Arnhem en Enschede, na deze opleiding te hebben doorlopen, heeft Hilde haar ervaring aangevuld met praktijkervaring in het buitenland.
 
Bij CI programm in Zürich Zwitserland (een Corporate Identity bureau) heeft Hilde 2 jaar als Corporate Identity- Branding designer gewerkt op grote accounts als: Tissot Horloges, Ascom Telecom, SKA Bank, Central Schweiz en Minatol. Daarnaast heeft zij ook gewerkt aan bedrijfsidentiteiten: corporate identity guides, concepten, POS materiaal, verpakkingen, horloge ontwerp, displays en magazines.

In Nederland heeft Hilde o.a voor de volgende reclamebureau’s gewerkt:

 
Markt 15, Floor Heijn Retail, Action in Marketing, Cocktail Communications, SixSenses, Quence, F&M Reclame Marketing Adviseurs en Tomeloos.
In deze periode heeft Hilde als Art Director en Grafisch ontwerpster o.a gewerkt op volgende internationale accounts:
Olacy’s, Spar, Bausch&Lomb, Ray-Ban sunglasses, Electrolux, Bjorn Börg, Mölnlycke, Escada, Douwe Egberts, Beiersdorf, Mercis (Nijntje/ Dick Bruna), Dagravit vitaminen, Norit, Roxasect, en Johnson & Johnson Vision Care.
Na een Freelance periode besloot Hilde voor haar zelf te starten. Onder de naam 100% Hilde brengt zij haar ruime ervaring in de praktijk voor zzp’ers, mkb’ers en internationals, o.a. voor LBi International (Lost Boys), Rolflex (Compact deuren), IHC Merwede, Groenhof Optiek, 2source4, Ondernemersvereniging Amstelveen, WashTec, M&M communicatie, Tomeloos, EPP public relations en vele andere.